مزاياي ساخت سقف شيرواني با ورق گالوانيزه

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

مزاياي ساخت سقف شيرواني با ورق گالوانيزه

۱۰ بازديد

اين مقاله سعي دارد در مورد نحوه اجراي سقف با ورق گالوانيزه صحبت كند. در ساخت و ساز ، نصب سقف يكي از مهمترين قسمتهاي سازه است. مدت زمان و هزينه سقف براي مجريان پروژه و فعالان اين حوزه قابل توجه است. چندين سال از ورق گالوانيزه به عنوان سقف و به عنوان روكش استفاده مي شده است. توجه و جايگاه ويژه اي كه به اين محصول داده مي شود به دليل مقرون به صرفه بودن ، از قيمت ورق گالوانيزه استقبال كرده است. بيشتر افرادي كه از سقف ورق گالوانيزه استفاده مي كنند مقاومت خوبي در برابر گرما ، سرما ، باران و رطوبت دارند و از نظر اقتصادي نيز مقرون به صرفه است. در زير سقفهاي ورق گالوانيزه معرفي شده است تا شما مخاطبان عزيز بتوانيد اطلاعات بيشتري در مورد اين سقف ها بدست آوريد.

مراحل نصب ورق سقف گالوانيزه چيست؟

  1. برش طولي ورق ها به ميزان 8.9 متر
  2. در لبه ورق ها يك سوراخ ايجاد كنيد
  3. ورق ها را روي قسمت افقي روي تيرها يا ستون هايي كه به خرپاهاي سقف وصل شده قرار دهيد.
  4. ورق ها را با پيچ ببنديد
  5. تكميل طرف ديگر سقف شيرواني به همين روش

 

ابزارهاي برش ورق هاي سقف گالوانيزه چيست؟

  1. دستگاه فرز
  2. اره گرد
  3. قيچي مخصوص

 

مناسب ترين ورق براي سقف شيرواني چيست؟

شما مي توانيد مواد ورق سقف مورد نظر را بر اساس نوع نياز انتخاب كنيد. پي وي سي ، فايبرگلاس يا فلزيكي از با دوام ترين ورق هاي سقف از نوع فلزي است. اين محصول مقاومت بالايي دارد و نوع فولادي و آلومينيومي آن در برابر خوردگي مقاوم است و طول عمر آن حدود 100 سال است.

دليل استفاده از ورق گالوانيزه چيست؟

لوله گالوانيزه فولادهايي هستند كه در استخرهاي روي ذوب شده قرار مي گيرند و يك لايه فلز روي روي سطح آن قرار مي گيرد.

بنابراين مقاومت بسيار بالايي در برابر خوردگي و زنگ زدگي دارد. اين مقاومت به حدي است كه در صورت برداشتن پوشش، ورق زنگ نمي زند.

اين محصول مي تواند عمر مفيد سقف را تا 30 سال افزايش دهد. علاوه بر موارد فوق، اين محصول داراي وزن سبك، ظاهر زيبايي است و از تنوع رنگي قابل توجهي برخوردار است. از جمله رنگ هاي اين محصول مي توان به سفيد، قرمز، آبي، نارنجي، سبز، زرد و … اشاره كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.