آرشیو اردیبهشت ماه 1400

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

آموزش نكات جوجه كشي

۸ بازديد

البته اگر از دستگاه جوجه كشي گروه صنعتي هاواباتور استفاده مي كنيد ، نيازي به كنترل دما و رطوبت لازم نيست ، زيرا دستگاه هاي ساخته شده توسط گروه اسكندريه مجهز به سنسورهاي بسيار حساسي هستند ، كشور سازنده اين هوشمندها سنسورها در سوئيس. و تا زماني كه از اين دستگاه ها استفاده مي كنيد ، در توليد كننده كاليبره مي شوند. دقت بالا در تنظيم دما و رطوبت از مزاياي مهم اين سنسورها است كه حتي در ساخت تجهيزات نظامي و پزشكي نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. ساخته شده براي استفاده

 

پدهاي سلولزي مي توانند تا ده برابر بيشتر آب جذب كنند. همچنين ، با استفاده از فناوري اولتراسونيك ، مولكول هاي آب توسط امواج صوتي جدا شده و مه ايجاد مي كنند تا رطوبت لازم براي تخمهاي بارور شده فراهم شود.

 

آب مورد نياز براي توليد رطوبت نبايد حاوي رسوب يا آلودگي باشد. قبل از اتصال پمپ به منابع تأمين آب ، سعي كنيد آن را ضد عفوني كرده و سختي و رسوب آن را تا حد امكان توسط دستگاه هاي تصفيه آب از بين ببريد ، زيرا در صورت بروز هر نوع آلودگي ، سيستم هاي رطوبت زدايي آن را به تخمها مي دهند. آنها انتقال مي يابند و وجود سختي و املاح در آب با گذشت زمان در داخل لوله هاي تامين كننده رطوبت رسوب مي كند و از رسيدن آب به لنت هاي سلولزي جلوگيري مي كند.

 

اگر احتمال قطع شدن برق منطقه اي كه ماشين جوجه كشي را قرار داده ايد وجود دارد ، حتماً منبع توليد برق را در نظر بگيريد. دستگاه هاي جوجه كشي كاملاً اتوماتيك به دليل عايق بندي كامل از اتلاف گرما در داخل واحد جلوگيري مي كنند ، اما اگر دستگاه جوجه كشي مورد استفاده شما داراي بدنه فلزي و عايق ضعيف است و منبع انرژي نداريد ، برق صدمه اي جبران ناپذير به شما وارد نمي كند.

 

بدنه كليه دستگاه هاي اتوماتيك و تمام اتوماتيك گروه صنعتي هاواباتور از پلاستوفوم فشرده PC ساخته شده است كه در نوع خود بهترين عايق ضد باكتري ، حرارتي و برودتي است و قادر است 70٪ از انرژي را حتي قابل شستشو و تعويض كاهش دهد. همچنين ميزان هرگونه خطر احتمالي در دستگاههاي توليد شده توسط گروه اسكندري به شرط مساعد بودن ساير شرايط لازم به صفر رسيده است.

 

قبل از انتقال تخمك هاي بارور شده به دستگاه ، ست و شانه ها را ضد عفوني كنيد و شروع به چيدن تخم هاي داخل شانه ها به آرامي و با احتياط كنيد. فراموش نكنيد كه در تمام روزهاي تنظيم دستگاه جوجه كشي سرپيچي كنيد. و مطمئن باشيد آنها كار كردند.

 

كدام استخر ارزان است؟

۸ بازديد

استخر وينيل از فايبرگلاس خام ساخته شده است. ما با دقت و مهارت چندين لايه فايبرگلاس را بهم متصل كرده و استخرهايي را به هر شكل و نوعي كه مي خواهيد درست مي كنيم. قيمت استخر فايبرگلاس پيش ساخته معمولاً مناسب است و اگر استخر ارزان قيمت مي خواهيد ، مي توانيد به اين نوع فكر كنيد.
استخرهاي وينيل تقريباً مشابه فايبرگلاس هستند اما تفاوت هايي نيز با هم دارند. آنها خيلي گران نيستند ، اما هنوز در ايران طرفداران بسيار كمي دارند.
سرانجام ، استخر بتني يكي از انواع استخرهاي متداول در ايران است ، هزينه ساخت استخر ها زياد است.
گزينه هاي سفارشي
استخرهاي شناي مدرن با نوآوري هاي جالب و ويژگي هاي ديدني طراحي شده اند. اين استخرها بيشتر سبك هاي لوكس و مجللي دارند. و امكاناتي مانند آبشارها ، چشمه ها ، فواره ها ، سرسره ها و ... جاي داده اند در اين استخرها مي توان هر چيزي را با سليقه صاحبان آن هماهنگ يا اضافه كرد. البته اگر به دنبال استخر ارزان قيمت هستيد ، نمي توانيد روي اين نوع استخر حساب كنيد. اما اگر مي توانيد و شرايط مالي خوبي داريد ، در ساخت چنين استخري دريغ نكنيد.
هوشمند سازي استخر
مهم نيست كه چه استخري مي خواهيد بسازيد ، چه يك استخر ارزان باشد يا يك استخر لوكس چند صد ميليوني ، تمام قسمت هاي استخر را مي توان هوشمند كرد و به راحتي مي توانيد در آن استحمام كنيد. هوش در قيمت استخر نيز موثر است و ما بايد در تخمين هزينه نهايي ساخت استخر اين فاكتور را در نظر بگيريم.