آرشیو خرداد ماه 1400

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

نبشي اسپيرال چيست؟

۱۰ بازديد

نبشي اسپيرال نبشي سبكي است كه از لحاظ ظاهري بال برابر است و بر اساس دو مشخصه ضخامت بال و اندازه بال نامگذاري مي شود. مي خورد زاويه هاي اسپيرال به عنوان بال هاي مساوي نورد گرم نيز شناخته مي شوند.كاربرد هاي نبشي اي اسپيرالنبشي ها در انواع مختلف كاربردهاي مختلفي دارند و نبشي هاي اسپيرال نيز از اين قاعده مستثني نيستند و از جمله كاربردهاي نبشي هاي اسپيرال مي توان به موارد زير اشاره كرد.آنها از مهمترين و ضروري ترين موارد در ساخت و ساز و صنعت هستند.كاربرد در عضو سيم پيچكارايي در ساخت خرپااستفاده در ساختارهاي LSFكاربرد در برج هاي انتقال قدرتدر انواع قاب هاي فلزي استفاده مي شوداشتغال در ماشين آلاتكاربرد در تجهيزات صنعتياز نبشي هاي گزيده يا خرد شده در مفاصل استفاده كنيدنبشي هاي گزشنبشي هاي گزيده يا بريده شده نوعي از نبشي ها هستند كه از قيمت نبشي ها و گل ميخ هاي اسپيرال مناسب ترند و در اتصالات مختلف در سازه ها استفاده مي شوند.از زاويه 50 تا 150 ميلي متر براي اتصالات مانند:پل را به ستون وصل كنيدپرتوهاي تحمل ترساتصال ستون ها به اسلب ها در پي در ساخت و سازاستفاده در خرپا سازيدر سازه هاي مربوط به آسانسور استفاده كنيد

ترفندهاي جوجه كشي غاز

۸ بازديد

غازها از جمله پرندگاني هستند كه توليد مثل آنها بسيار سودآور است. اين پرندگان فقط يك بار در سال جفت مي شوند و داراي زمينه تخم ريزي كم هستند. به همين دليل تخم بارور شده اين پرنده از مرغ هاي ديگر ارزش بيشتري دارد. غازها به دليل وزن زياد و دوره انكوباسيون طولاني در طول سال فرصت توليد مثل ندارند. به همين دليل ، جوجه كشي طبيعي در پرورش غاز توجيه اقتصادي ندارد و بايد دستگاه جوجه كشي غاز ارائه شود. جوجه كشي غازها با پرندگان ديگر بسيار متفاوت است. در اين مقاله از وبلاگ .com ، همه ترفندهاي جوجه كشي غاز را به شما آموزش مي دهيم.

 

دستگاه جوجه كشي غاز

 

براي جوجه ريزي غازها به دستگاهي با كيفيت نياز خواهيد داشت. در زمان جوجه ريزي از غاز ، تخمهاي بارور اين پرنده بايد در موقعيت افقي (خوابيده) قرار بگيرند. بنابراين شانه دستگاه بايد اين قابليت را داشته باشد. در مورد جوجه كشي غاز ، از شانه هاي توخالي و سنتي نمي توان استفاده كرد. براي خريد دستگاه جوجه كشي غاز كليك كنيد. همچنين مي توانيد قيمت دستگاه جوجه كشي غاز خانگي را در صفحه مربوطه مشاهده كنيد.

فصل مناسب براي جوجه ريزي

فصل جوجه ريزي غازها معمولاً از پاييز شروع مي شود و تا بهار ادامه دارد. اين پرندگان در فصول سرد تمايل به تخمگذاري دارند. در فصل جفت گيري ، بايد يك استخر آب براي غازها در نظر گرفته شود. از آنجا كه جفت گيري غازها بيشتر در آب انجام مي شود ، اين عمل درصد اسپرم را بسيار افزايش مي دهد. اما استخر آبي كه مي تواند براي غازها استفاده شود نبايد خيلي عميق باشد. بهتر است عمق استخر به اندازه اي باشد كه هنگام جفت گيري پاهاي ماده به قسمت پايين استخر برخورد كند. در غير اين صورت ، ممكن است جفت گيري بين زن و مرد به خوبي انجام نشود.

چگونه مي توان زمان تنظيم و جوجه ريزي جوجه كشي غاز را تعيين كرد؟

با توجه به تنوع دوره انكوباسيون غاز ، نمي توان زمان جوجه ريزي دقيق اين پرنده را تعيين كرد. در جوجه ريزي غاز ، دما و رطوبت فصل جفت گيري و اقدامات انجام شده در اين دوره با دوره جوجه ريزي كاملاً متفاوت است. بنابراين ، پرورش دهنده بايد زمان رسيدن جوجه هاي غاز را به درستي مشخص كند. براي درك دقيق زمان جوجه ريزي ، بايد به رفتار تخمهاي بارور توجه كرد. در جوجه ريزي غاز بعد از هفته سوم ، شما بايد تخم هاي بارور شده را كنترل كنيد. هنگامي كه تعداد زيادي تخم تخم مي شود ، بايد بدانيد كه دوره جوجه ريزي آغاز شده است. در اين حالت ، بايد تنظيمات دستگاه را از حالت تنظيمات به حالت هچر در اسرع وقت تغيير دهيد.

انواع لوله برق در صنعت ساختمان

۱۰ بازديد

لوله ها يا مجراهاي الكتريكي از جمله تجهيزاتي هستند كه بسيار معمول در برق ساختمان استفاده مي شوند. اين لوله ها براي محافظت از كابل هاي برق در مسير سيم كشي استفاده مي شوند. آنها علاوه بر نگهداري و مراقبت از سيم ها ، سيم كشي را تنظيم مي كنند و امنيت آن را تضمين مي كنند. اين محصول براي عبور و پوشش سيم هاي برق ، كابل هاي مخابراتي ، كابل هاي دوربين مدار بسته و فيبر نوري استفاده مي شود.

 

كابلها و سيمهاي برق كه از لوله ها عبور مي كنند رسانا هستند ، بنابراين براي كاهش خطرات احتمالي استفاده مي شوند. سيم ها رساناي الكتريسيته هستند و مي توانند منجر به حوادث جبران ناپذيري شوند ، اما حفاظت و نگهداري آنها در لوله خطرات احتمالي را كاهش مي دهد و ايمني ساختمان را افزايش مي دهد.

 

از لوله هاي الكتريكي براي نگهداري و محافظت از كابل هاي برق در طول مسير سيم كشي استفاده مي شود كه مي تواند هم در خانه و هم در خانه مورد استفاده قرار گيرد. استفاده از آنها دوام و دوام سيم كشي ساختمان را افزايش مي دهد و تعمير ، تعويض يا تقويت كابل ها را آسان مي كند. لوله برق انواع مختلفي دارد و از مواد مختلفي توليد و به بازار عرضه مي شود.

مزيت هاي دستگاه جوجه كشي

۷ بازديد

با افزايش جمعيت جهان ، هر روز نياز به تخم مرغ و ساير مواد غذايي افزايش مي يابد. متاسفانه امروزه جوجه كشي طبيعي نمي تواند پاسخگوي نيازهاي جمعيت جهان باشد ، بنابراين بهتر است از جوجه كشي مصنوعي استفاده شود. اين مزاياي زيادي نسبت به جوجه ريزي طبيعي دارد.

 

به عنوان مثال ، در جوجه كشي طبيعي ، شما فقط مي توانيد 2 تا 3 تخم را تبديل به جوجه كنيد ، كه تضمين نشده است ، يعني كارايي آن مشخص نيست ، اما در سيستم جوجه كشي مصنوعي ، مي بينيد كه مي توانيد هزاران تخم مرغ را نيز در همان زمان. همه آنها را كنار هم قرار دهيد و جوجه كشي كنيد.

 

جوجه كشي مصنوعي مزاياي زيادي نسبت به جوجه كشي طبيعي دارد كه در زير به برخي از آنها اشاره خواهيم كرد. اگر متوجه شويد ، در جوجه كشي طبيعي فقط در بعضي از فصول مي توانيد جوجه كشي انجام دهيد ، اما در جوجه كشي مصنوعي با استفاده از دستگاه جوجه كشي خانگي ، كاربر مي تواند در هر فصلي كه بخواهد در خانه خود جوجه كشي كند.

 

در جوجه كشي مصنوعي ، برخلاف جوجه كشي طبيعي ، مي توانيد در هر دوره حتي هزاران مرغ توليد كنيد و اين درآمد بسيار خوبي براي كاربر به همراه خواهد داشت ، اما در جوجه كشي طبيعي ، اين امكان وجود ندارد. در استفاده از دستگاه جوجه كشي نيازي به مرغ نخواهيد داشت و مي توانيد به راحتي تخمها را به جاي زير مرغ در دستگاه جوجه كشي قرار دهيد زيرا دستگاه جوجه كشي شرايطي را فراهم مي كند كه پرنده مادر در دستگاه جوجه كشي فراهم مي كند. آسايش غالب است.