مزايا و معايب استخرهاي فايبرگلاس

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

مزايا و معايب استخرهاي فايبرگلاس

۱۹ بازديد

هيچ چيز در زندگي كامل نيست و استخرهاي فايبرگلاس نيز از اين قاعده مستثني نيستند. اگرچه توليد اين نوع استخرها در سالهاي اخير رشد كرده است ، اما بايد بگوييم كه آنها براي همه مناسب نيستند. در واقع ، ما بايد ببينيم مشتري به دنبال چه چيزي است و در صورت امكان ، آنها را تشويق به ساخت استخر بتوني كنيد كه از هر لحاظ بهترين باشد.
در اين مقاله ، ما در مورد اينكه چرا شما مي خواهيد استخر فايبرگلاس داشته باشيد بحث خواهيم كرد. اما ما برخي از مزايا و معايب اين مدل را كه بايد بدانيد به اشتراك خواهيم گذاشت.
مزاياي استخرهاي فايبرگلاس
قبل از اينكه به مزاياي استخرهاي فايبرگلاس بپردازيم ، بايد يك نكته را روشن كنيم: همه استخرهاي فايبرگلاس به خوبي ساخته نشده اند. مزاياي زير براي استخرهاي شنا ساخته شده و با كيفيت عالي اعمال مي شود.

مدل هاي مختلف استخر فايبرگلاس
آنها با دوام هستند
يكي از مزاياي استفاده از استخر شناي فايبرگلاس ، دوام آن در داخل و خارج است. ساختار و سطح مخزن فايبرگلاس با كيفيت بالا تا زماني كه شما به خوبي از آنها مراقبت كنيد مي توانند كار كنند. به طور كلي ، يك استخر فايبرگلاس با كيفيت بالا مي تواند بيش از 50 سال دوام داشته باشد.
آنها به نگهداري كمتري احتياج دارند
به گفته مردم استخر پيش ساخته فايبرگلاس به نگهداري كمتري نياز دارند. بياييد استفاده از مواد شيميايي را در نظر بگيريم. از آنجا كه استخرها سطح غير متخلخل دارند ، مجبور نيستيد زمان زيادي را به تعادل مواد شيميايي و تميز كردن ديوارها اختصاص دهيد. همچنين لازم نيست نگران اسيدي شدن استخر باشيد.
عمر طولاني بدون نياز به بازسازي
در حالي كه ما در مورد سطح استخرهاي فايبرگلاس صحبت مي كنيم ، بايد بگوييم كه ژل هاي پوششي اين نوع استخرها مي توانند سالها دوام داشته باشند و نيازي به تجديد و بازسازي ندارند. اما اين هميشه صدق نميكند!
برخي از افراد نياز به بازسازي لايه پوشش دارند اما معمولاً 20 تا 30 سال طول مي كشد تا چنين خدماتي مورد نياز باشد. اگر بخواهيم اين مورد را با استخرهاي وينيل مقايسه كنيم ، بايد بگوييم كه آنها هر 5 تا 9 سال نياز به تغيير لايه پلاستيكي خود دارند و از اين نظر ، استخرهاي فايبرگلاس از نظر ساختار ظاهري دوام بيشتري نسبت به وينيل دارند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.