تكنيك هاي نقاشي ساختمان

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

تكنيك هاي نقاشي ساختمان

۲۶ بازديد

تكنيك شستشوي رنگي در واقع تكنيكي است كه طراحي جعلي روي سطوح ايجاد مي كند. بگذاريد اين بخش را با يك مثال بهتر توضيح دهم. حتماً با صحنه كابينت هاي فلزي با طرحي شبيه چوب روبرو شده ايد. براي رنگ آميزي چنين كابينت هايي از روش شستشوي رنگي استفاده شده است. تكنيك شستشوي رنگي روشي است كه در آن طراحي چوب ، سنگ ، فلز و ... روي سطحي غير از آنچه در اينجا است ، يك سطح گچ است. ايجاد يك طرح مرمر ، طرح فلزي ، طرح چوب و و در سطح ديوارهاي گچ نمونه اي از كاربرد روش شستشوي رنگي در ساختمان است.

 

تكنيك چند رنگ

يكي از تكنيك هاي نقاشي كه معمولاً با استفاده از رنگ پلاستيك انجام مي شود. اين يك تكنيك چند رنگ است. در اين روش ابتدا يك رنگ زمينه ساده بر روي ديوار اعمال مي شود ، سپس با استفاده از چندين رنگ مكمل يا متضاد رنگ ضخيمي تهيه مي شود و با استفاده از برس يا ابزاري مخصوص رنگ و چند رنگ ، لكه هاي كوچك رنگ روي ديوار ايجاد مي شود -رنگ

تكنيك فلزي

در تكنيك فلزي ، از رنگهاي فلزي كه نماي فلزي دارند ، براي رنگ آميزي ساختمان استفاده مي شود. معمولاً از اين رنگها در زمينه هاي ساده استفاده نمي شود و به منظور القاي حالت فلزي بهتر ، ابتدا بافت با استفاده از زيرپوش انجام مي شود و سپس رنگ فلزي بر روي آن اعمال مي شود.

نقاشي ساختمان طرح دار

انواع مختلف نقاشي ساختمان طرح دار اخيراً با گرايش عمومي به سمت دكوراسيون داخلي مدرن و كاهش طرح و رنگ در خانه محبوب شده اند. ايجاد طرح با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند پارچه ، پلاستيك ، غلتك ، برس ، كفگير و ... را نقاشي ساختمان طرح دار مي نامند. در ادامه با تكنيك هاي مختلف آن آشنا خواهيد شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.