نقاشي ساختمان چيست؟

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

نقاشي ساختمان چيست؟

۶۴ بازديد

تعريف نقاشي ساختمان: پوشاندن سطوح مختلف با استفاده از رنگ براي جذابيت و زيبايي هر چه بيشتر مكان هاي مختلف.

تعريف نقاش ساختمان : فردي حرفه اي و با تجربه كه در پوشاندن سطوح از مهارت و تخصص كافي برخوردار است. با انواع رنگ، ساخت رنگ هاي جديد و بكارگيري رنگ هاي تخصصي آشنايي كامل دارد و بهترين نتايج را به مخاطب خود ارائه مي نمايد.

رنگ ها چطور ساخته مي شوند؟

رنگ دانه هاي رنگي كوچك رنگ هاي شيميايي را تشكيل مي دهند كه عموما به حالت پودري شكل هستند. در برخي موارد خاك رس به عنوان مواد طبيعي براي ساخت رنگ دانه ها مورد استفاده قرار مي گيرد. براي ساخت رنگ مي توان رنگ دانه ها را با آب، روغن و يا ساير مواد شيميايي تركيب كرد. بهتراست اين تركيب بگونه اي انجام شود تا به خوبي بر روي سطوح بچسبند و مقاومت بالايي داشته باشند.

در بهترين حالت ممكن مي توان رنگ ها را از بازار بصورت آماده تهيه كرد كه زحمت ساخت را هم نداشته باشيد. ساخت رنگ از آن جهت است كه برخي نقاشان ساختمان به دليل مهارت و علاقه خاصي كه به رنگ ها دارند ميتوانند رنگ هايي را توليد كنند كه هيچ برندي قادر به ساخت آن نيست. اين فرمول ها مختص كاتالوگ رنگ نقاشي ساختمان مدرنخودشان است و كسي جز اين نقاشان از فرمول اسرار آميز ان مطلع نيست.

گاه رنگ چنان نقش مهمي در زندگي اين افراد پيدا مي كنند كه در هر صورت بدون صرف وقت زياد و اتلاف زمان قادر هستند رنگ هاي جذاب و ديدني را براي مشتريان خود بسازند كه بسيار تحسين بر انگيز است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.