ويژگي هاي لوله گالوانيزه حصاركشي

هر آنجه در مورد فولاد و آهن بايد بدانيد.

ويژگي هاي لوله گالوانيزه حصاركشي

۷۵ بازديد

لوله هاي گالوانيزه روكشي از روي و تركيبات ديگري كه از آهن است، دارند به اين صورت بر روي اين لوله ها عمل گالوانيزاسيون انجام شده است. به همين سبب مي توان از اين لوله ها در صنايع مختلفي بدون نگراني براي آسيب ديدن و يا خوردگي استفاده كرد.
لوله گالوانيزه حصاركشي ممكن است از 3 تا 6 متر بلندي و ارتفاع داشته باشد كه ضخامت هاي متفاوتي مي توانند داشته باشند. از اين لوله هاي گالوانيزه شده بيشتر براي مكان هايي مناسب است كه رطوبت بالايي داشته باشند و احتمال زنگ زدگي و آسيب پذيري لوله ها زياد مي باشد.
به همين دليل لوله مناسب با جنس مقاوم بسيار حائز اهميت مي باشد. لوله هاي گالوانيزه شده به خاطر روكشي كه دارند دوام زيادي دارد. براي نصب اين لوله هاي گالوانيزه از دنده پيچي استفاده كرده و به يك ديگر وصل مي كنند و همچنين آن ها را آب بندي مي كنند تا از پوسيدگي آن ها جلوگيري شود.
نحوه ي نصب لوله گالوانيزه حصاركشي در مرحله ي اول چاله هايي حفر مي كنند تا بتوان اين لوله ها را درون آن گذاشت. فاصله ي بين چاله ها ممكن است بين 2 تا 3 متر باشند. حصار ها را با مفتول به اين لوله ها مي بندند و بسيار آن را مي كشند تا صاف باشد و خم و افتادگي نداشته باشد. مي توان به بالاي اين حصار ها از سيم خاردار نيز استفاده كرد.
اين لوله ها به دليل قيمت و استحكام مناسبي كه دارند مورد استقبال عده ي فراواني قرار گرفته اند.
اين لوله هاي گالوانيزه از 50 سال پيش مورد استفاده قرار گرفته است و قدمت زيادي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.